Факт № 1. Відвідувачу необхідно менше секунди для оцінки дизайну (і всього сайту)
Згадаймо відому російську приказку: «зустрічають по одягу – а проводжають по розуму». Це актуально і для сайтів. Оскільки своє перше враження від сайту користувач складає на підставі його дизайну. За інформацією Google для складання думки про дизайн сайту, досить щонайменше 1 секунди.
Що ж ховається під поняттям «оцінити дизайн»? Дане поняття розкриває не візуальні новації, а структуру сайту і те, наскільки були виправдані очікування відвідувача.
У кожного відвідувача є свої особисті уявлення про той чи інший сайт. І він бажає побачити сайт в рамках свого прототипу і структури. Про що це говорить? Чи не заплутуєте ви людей. Сайти консалтингових компаній робляться на основі однієї структури, сайти по збірці і ремонту меблів за іншою. Просто відповідайте цій структурі і не винаходьте велосипед. Так, ви не заплутаєте користувача.
Дизайн повинен відповідати специфіці галузі, знаходитися поблизу до загальноприйнятих стандартів цієї сфери (решта сайти цієї ж області). І, звичайно ж, він повинен відповідати очікуванням потенційних клієнтів.
Факт № 2. Логотип і слоган
Логотип і слоган повинні чітко давати зрозуміти, куди відвідувач зайшов. Користувач ще не читав ваш текст і заголовки. У зв’язку з цим на перший план виходить слоган. Необхідно, щоб він відображав напрямок діяльності компанії. А якщо він відобразить якісь переваги або унікальні відмінності – це буде взагалі чудово.
Кілька прикладів:
Котеджні селища
Ваш представник у суді
Підлога з натуральних матеріалів
Натяжні стелі
Факт № 3. Продавати сайт повинен до лінії згину
Сайт повинен сподобатися відвідувачеві. Якщо цього не відбудеться, він не перегорне далі. Адже, вище ми вже згадували, що перше враження про сайт формується у відвідувача менше, ніж за 1 секунду. Навряд чи він буде скролити за цей час ваш сайт.
Тому повноцінне враження відвідувача формується при перегляді верхньої частини веб-сайту. Для створення гарного враження шапка сайту повинна бути яскравою, містити слоган, заклик до дії, контакти (телефон). На головній сторінці рекомендують розміщувати промо-блоки з акціями.
Вибір дизайну виходячи з цільової аудиторії
Факт № 4. Візуальна складова
Ми вже обговорили з вами, що нестандартний дизайн необхідно використовувати дуже обережно, оскільки не завжди він потрібен. При цьому візуальною красою ресурсу не слід нехтувати. Потенційні клієнти за останні кілька десятиліть стали дуже розбірливі, вони починають розуміти, що відрізняє аматорський сайт від дорогого професійного дизайну. Тому графічне втілення вашого сайту має бути на належному рівні.
Факт № 5. Дизайн тексту
Навіть супер переконуючий текст не спрацює без правильного дизайну. Читабельність тексту – одна з основ успішного сайту, що продає. Важливо орієнтувати текст на побіжний перегляд. Оскільки лише одиниці користувачів стануть читати ваш текст від кірки до кірки. Все ж більшість просто пробігає по тексту очима, затримуючись на найважливіших для себе моментах. Тому важливі моменти повинні бути відразу ж помітні.
Факт № 6. Заклики до дії
Яскраві, помітні, зрозумілі. Кожна цільова сторінка на веб-сайті повинна логічно завершуватися закликом до дії.
Комментариев нет:
Отправить комментарий